hej :'(

:):):)
nyss "storstädat" mitt rum :)
dammsög, tvätta golvet o damma!
och nu så ligger sängkläderna i tvättmaskinen:)

det blev västerås idag:)
gick först runt på hälla hittade typ inget :s
sen blev de CITYyy,
hittade knappt nå där heller,
eftersom man vart där allt för många gånger.. haha
men de blev en del saker inhandlade ändå såklart.

sen så blev det arken zoo,
där köpte ja lite saker till min älsklingskanin:) haha
blev koppel, massa godis, nån banan gnagarstensak,
och mer grejs man har i botten av buren:)
man glömmer ju alltid ta kort också..
men några blev de.

blev av med alla mina besparingar :'( HAHA

kan inte råför att jag vill bli sumobrottare? åt donken 2 ggr förresten:)

Kommentarer
Postat av: Baher

fan va hårig fot du har :)

2010-08-07 @ 21:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0