woaw

då har man ätit både god mat och tårta :)
mår skapligt illa nu. haha
ska nog sätta mig vid tvn eller något en stund,
eller kanske spela need for speed ;)

försöker att bli mer taggad till yran imorn,
funderar bara "tänk om de regnar"
fyfan, vet inte vad jag gör då :P

menmen, de får vi allt se imorgon! :)


asså erkänn att jag har jävligt bra kamera på min mobil? :D haha
den jag tar alla bilder med!

sandrew klippte o färga håret nyss, visst blev det fint?
tyvärr killar hon är redan upptagen! ;)

haha födelsedagsbarnet och lilla vilda,
och ja, jag undrar också varför alla sitter på golvet :s haha

Kommentarer
Postat av: sandra

haha dummer :D kommentaren under min bild :P (snodde bilderna till min blogg) hihi

2010-05-28 @ 09:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0